Doprava a platba

Preprava a platba

V NAŠOM E-SHOPE SI MÔŽETE OBJEDNAŤ 24 HODÍN DENNE.

Zabezpečujeme predaj a rozvoz po celom Slovensku

Prepočet na EUR sa uskutočňuje podľa aktuálneho výmenného kurzu ČNB.

 

Ceny za prepravu tovaru


Cena za prepravu závisí od celkového množstva kg a kategórie výrobku.

Presnú cenu za prepravu zásielky vám oznámime po odoslaní objednávky.

 

Formy dopravy

V súčasnosti ponúkame tieto základné formy dopravy:

 

  • ZÁSIELKOVÁ SLUŽBA


          Pre zákazníkov SR doručujeme tovar expresnou doručovacou službou GEIS.

         Zásielka je starostlivo zabalená a poistená proti poškodeniu.

 

  • OSOBNÝ ODBER

          Vybraný tovar si môžete vyzdvihnúť priamo na našej adrese ALFI Corp., s.r.o., Alfistyle.cz, Provozní 5492/3, Ostrava - Třebovice, 722 00.

 

Možnosti platby
Pri nákupe v našom e-shope Alfieco.sk si môžete vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov platby. Niektoré formuláre sú spojené s typom prepravy.

NA DORUČENIE
Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí od dopravcu. Presný dátum doručenia vám zašleme e-mailom. K zásielke bude samozrejme priložený príslušný daňový doklad (sme platcami DPH).

BANKOVÝM PREVODOM
Ide o platbu vopred na naše číslo bankového účtu:

Název banky: Tatra banka, a.s.

číslo účtu (Slovensko):2623124295/1100

IBAN:SK6311000000002623124295

SWIFT:TATRSKBX

 

Po odoslaní objednávky Vám bude do 24 hodín na Vašu e-mailovú adresu zaslaná zálohová faktúra. Pri platbe bankovým prevodom použite ako variabilný symbol číslo zálohovej faktúry (objednávky).

 

HOTOVO ALEBO PLATOBNOU KARTOU PRI OSOBNOM ODBERE V OSTRAVE.

Tovar označený ako skladom sa odosiela do 24 hodín, e-mailom alebo telefonicky potvrdíme, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie.

Tovar si môžete vyzdvihnúť priamo na našej adrese:

ALFI Corp., s.r.o., Alfistyle.cz, Provozní 5492/3, Ostrava - Třebovice, 722 00

Za tovar zaplatíte pri prevzatí. Platiť môžete v hotovosti alebo kreditnou kartou. Prijímame tieto typy kreditných kariet: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V Pay, American Express, Diners Club, Discover, JCB.

K zásielke bude samozrejme priložený príslušný daňový doklad (sme platcami DPH).

Za platby v hotovosti alebo kreditnou kartou neúčtujeme žiadne poplatky.

 

Zásielka

Tovar je starostlivo zabalený a poistený proti poškodeniu.

 

Dodacia lehota

Dodacia lehota je uvedená pri každom výrobku a je denne aktualizovaná. Tovar, ktorý je na sklade, sa odosiela do 24 hodín. Ak tovar nie je na sklade, budete informovaní o možnom termíne dodania.

V deň odoslania vám zašleme informačný e-mail s číslom zásielky a kontaktnými údajmi zasielateľskej služby. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše telefónne číslo pre prípad, že by ste neboli zastihnuteľní na adrese. Prípadne Vám v poštovej schránke zanechajú oznámenie, že zásielka bola uložená v regionálnom depe.

Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. 
Toto druhé doručenie je zadarmo. Prípadne si môžete tovar odobrať aj na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti.

V prípade, že zásielková služba nedoručí tovar na Vašu adresu v nami oznámený deň a nezanechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky, neváhajte nás kontaktovať alebo sa obráťte priamo na zásielkovú službu.

Dátum doručenia potvrdzujeme, keď zásielka opustí našu expedíciu, a preto je pevne stanovený!

Ak kupujúci neprevezme tovar z dôvodov na strane kupujúceho (napr. zruší objednávku, keď už bol tovar odoslaný, osoba určená kupujúcim nie je prítomná napriek dohodnutému termínu alebo nie je schopná zaplatiť kúpnu cenu atď.), kupujúci znáša všetky náklady na dopravu alebo opätovné doručenie.

VAROVANIE!

Alfieco.sk si vyhradzuje právo zmeniť tieto podmienky bez udania dôvodu. Na už uzavretú kúpnu zmluvu sa vzťahujú podmienky platné v čase uzavretia kúpnej zmluvy.

Prevzatie zásielky

Ak je obal balíka viditeľne poškodený, spíšte s vodičom reklamačný protokol. Vyžiadajte si telefonický kontakt na depo dopravcu, kde k vám bude vyslaný technik, ktorý poškodenie posúdi a spíše protokol o poškodení zásielky. Informujte nás o situácii na adrese info@alfieco.sk.

Ak po rozbalení zásielky zistíte poškodenie, okamžite nás kontaktujte do 24 hodín od doručenia. Túto zásielku budeme reklamovať u dopravcu, ktorý vyšle technika, aby poškodenie posúdil a spísal s Vami protokol o poškodení.

Ak zistíte, že dodaný výrobok nie je funkčný, bude sa to riešiť ako reklamácia. Reklamovaný tovar vám bezplatne odvezieme v dohodnutom termíne reklamácie. Následne vám ho pošleme späť na Vašu adresu na naše náklady. Pri reklamácii je potrebné dodržať presný postup podľa reklamačného poriadku.

KONTAKT

ALFI Corp., s.r.o.

Alfieco.sk

Provozní 5492/3

Ostrava - Třebovice, 722 00

e-mail: info@alfieco.sk

telefon: +421 911 844 272 (po-pia 8:00-16:30)